Veelgestelde vragen

  • Klantenbeoordeling 9.4
  • Levering binnen 24 uur
  • 6 tot 12 maanden garantie
  • Origineel gebruikte onderdelen
  • Hulp bij bestellen

Hoe kan ik bij Van Gils Automotive betalen?

Bij Van Gils Automotive staat goede service centraal; zo kunt u bij Van Gils Automotive met onderstaande methodes betalen.

  • iDeal

  • Mastercard

  • VISA

  • Bancontact/Mistercash

  • PayPal

  • Maestro

  • Vooraf overmaken middels telebankieren of bankoverschrijving

Waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Om de status van uw bestelling te kunnen inzien logt u in op uw account op onze website. Heeft u  desondanks nog vragen?  Neem dan contact op met onze verkoopafdelig. Onze medewerkers staan altijd klaar om u zo goed mogelijk te helpen.  U kunt ons bereiken per telefoon, WhatsApp en op de e-mail. Als u uw ordernummer hierbij gereed houdt kunnen wij u het best helpen.

Wat is de levertijd van onderdelen bij Van Gils Automotive?

Onderdelen die vóór 15:00 uur zijn besteld en betaald worden dezelfde dag nog controleerd, ingepakt en verzonden. U kunt ervan uitgaan dat deze onderdelen de volgende werkdag worden geleverd; onder werkdagen wordt verstaan maandag t/m vrijdag.

Zijn alle onderdelen ook écht op voorraad?

Onze website maakt gebruik van een live voorraad; de onderdelen waarmee wij adverteren hebben wij daadwerkelijk op voorraad en zijn direct uit voorraad leverbaar. 

Zijn de afbeeldingen ook echt van het onderdeel?

De afbeeldingen die u online ziet zijn afbeeldingen van het daadwerkelijke onderdeel; indien er op een afbeeldingen meerdere onderdelen staan geven wij altijd aan om welk onderdeel het gaat. 

Krijg ik garantie op mijn onderdelen?

Jazeker, bij Van Gils Automotive worden al onze onderdelen standaard geleverd met minimaal 6 maanden garantie. Wij hanteren de standaard STIBA garantie- en leveringsvoorwaarden, deze kunt u hier raadplegen. 

Hoe kan ik mijn onderdeel retour sturen?

U kunt alles over het herroepingsrecht hier op onze website vinden. Hier staat o.a. tot wanneer u het recht heeft om uw onderdeel retour te sturen, hoe u dit kan doen en hoe wij deze retourzendingen in behandeling nemen. 

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Bij Van Gils Automotive doen wij ons uiterste best om onze klanten tevreden maken en tevreden te houden. Mocht er onverhoopt toch een probleem zijn ontstaan?  Dan kunt u uw klacht bij ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. Zo kunnen wij ons over uw klacht ontfermen en geven wij u binnen 5 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.

Mocht onze reactie niet bevredigend zijn dan kunt u uw klacht ook voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting WebwinkelKeur waarbij Van Gils Automotive is aangesloten.

Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

live chat