Veelgestelde vragen (FAQ)

Betalingsmogelijkheden

Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn, kunt u bij Van Gils Automotive met onderstaande methodes betalen.

  • iDeal
  • Mastercard
  • Visa
  • Bancontact , Mistercash
  • PayPal
  • Maestro
  • Vooraf overmaken middels telebankieren of bankoverschrijving

Bestellingen

Om de status van uw bestelling te kunnen inzien, kunt u met uw accountgegevens inloggen op onze website. Mocht u desondanks nog vragen hebben, kunt u contact opnemen met onze verkoopafdelig. Dit kan per telefoon, email, whatsapp of livechat. Houdt u hierbij uw ordernummer gereed, dit versnelt de service.

 

Voorraad en Levertijd

De voorraad in onze website is de actuele voorraad van Van Gils Automotive, welke direct voor u beschikbaar is. Mocht u een specifiek onderdeel zoeken welke niet direct voorradig is, kunt u een aanvraag plaatsen op onze website en via uw account een "Alert" aanmaken, via dit alertsysteem wordt u op de hoogte gehouden als het door uw gezochte onderdeel bij ons binnenkomt. 

Onderdelen die voor 15:00 uur zijn besteld en betaald worden dezelfde dag nog controleerd, ingepakt en verzonden. U kunt ervan uitgaan dat deze onderdelen de volgende werkdag worden geleverd. Onder werkdagen wordt verstaan maandag t/m vrijdag.  

 

Van Gils Automotive - Veelgestelde vragen

 

Garantie

Wij leveren al onze onderdelen standaard met minimaal 6 maanden garantie. Van Gils Automotive hanteert de STIBA garantie- en leveringsvoorwaarden. Deze kunt u hier vinden.

 

Klachtenafhandeling

Wij doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te laten zijn en te houden. Mocht er onverhoopt toch een klacht of een probleem met onze service of producten zijn, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht bij ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar onze klantenservice. U stelt ons hiermede in de gelegenheid de klacht op te lossen. U zult binnen 5 werkdagen uitsluitsel krijgen over uw klacht.

Mocht onze reactie niet bevredigend zijn, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting WebwinkelKeur waarbij Van Gils Automotive is aangesloten.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@vangilsautomotive.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Afbeeldingen

Afbeeldingen die u bij onze gebruikte onderdelen ziet staan, zijn afbeeldingen van dat betreffende onderdeel. Wij proberen zo zorgvuldig mogelijk de afbeeldingen te maken. Het kan voorkomen dat er meerdere onderdelen op één afbeelding aanwezig zijn, dit proberen wij zo zorgvuldig mogelijk te specificeren. 

 

Van Gils Automotive - Veelgestelde vragen